Mobilica slaat haar vleugels uit!

14. juni 2013 11:25

Zoals in de vorige MobilicaMarketingTips aangegeven meer nieuws over het feit dat Mobilica haar vleugels uitslaat. Vorige week heb ik vanuit Mobilica een partnerovereenkomst met Middenduin Automotive getekend en gelijktijdig de aandelen verworven van N.N.T.G. BV. Een strategische samenwerking en overname die de continuïteit van Mobilica zullen gaan waarborgen en ook jou voordelen kan bieden.

Partner bij Middenduin Automotive;

Middenduin Automotive

Middenduin helpt ondernemers aan een gezond rendement en begeleidt bij verkoop, overdracht en financiering van de onderneming. Middenduin Automotive biedt bedrijven die actief zijn in de mobiliteitsbranche een breed en modulair pakket aan management-, corporate finance- , support-, juridische- en administratieve diensten. Deze diensten worden uitgevoerd door branchespecialisten (partners), die beschikken over ruime kennis en ervaring op senior management niveau. Zij worden daarbij ondersteund door experts met financiële, strategische, commerciële, operationele,  juridische en fiscale kennis.

Samen met Middenduin en haar partners heb ik nu gemakkelijker toegang om ook bij grotere partijen aan tafel te komen om gezamenlijk met andere partners grotere klussen aan te kunnen pakken. Dat betekent echter niet dat Mobilica kleinere bedrijven, waar er veel meer van zijn, niet meer kan bedienen. Sterker nog, door deze samenwerking kan ik ook voor kleinere partijen expertises inroepen waar ik in het verleden niet over kon beschikken. Een win/win situatie voor jou én mij!

Overname N.N.T.G. BV;

Logo NNTG Drachten

N.N.T.G. Drachten importeert en grossiert voornamelijk in motorfiets slijtage- en onderhoudsdelen. Het professionele motorbedrijf in Nederland vormt hierbij de doelgroep. Het succesvolle bedrijf bestaat al meer dan 30 jaar en onderscheidt zich door, naast het leveren van motorfietsonderdelen, haar klanten te helpen bij efficiencyverbetering in de werkplaats en het verkrijgen van meer omzet bij tevreden klanten en meer nieuwe klanten.

Hiermee krijgt Mobilica ook de toegang tot de motorfietsbranche. Een branche die op een aantal vlakken al verder ontwikkeld is dan de autobranche. Er zijn echter ook punten waar de motorbranche nog kan leren van de autobranche. De motorbranche heeft veel overeenkomsten met het merkonafhankelijke autobedrijf zodat het precies aansluit bij de primaire doelgroep van Mobilica. De combinatie van deze branches (mobiliteitsbranche) biedt vele toekomstmogelijkheden. Beide branches kunnen hun voordeel doen met deze kruisbestuiving.

 

 

 

 

Reactie plaatsen




biuquote
  • Reactie
  • Live voorbeeld
Loading